NECESSITES AJUDA?

Necessites ajuda?

Tens dubtes i t’agradaria parlar amb un o una professional?

Telèfon d’emergències

Telèfon Infància Respon

Servei públic d’atenció telefònica, que funciona les 24 hores del dia, els 365 dies de l’any

Unitat Funcional d’Abús al Menor (UFAM) Hospital Sant Joan de Déu, Barcelona

93 253 21 13

Unitat especialitzada que ofereix una resposta multidisciplinària a tots els casos en què es sospita un possible abús sexual infantil.

Equips Funcionals d’Infància (EFI)

Són les unitats bàsiques de funcionament dels serveis territorials de la DGAIA* i són responsables, entre d’altres,  de la gestió dels expedients dels infants i adolescents que han patit alguna situació de risc.

A Catalunya hi ha un total de 15 unitats i una específica per els i les menors d’origen estranger no acompanyats.

*DGAIA- Direcció General d’Atenció a la Infància i l’Adolescència: organisme que promou el benestar de la infància i adolescència en alt risc de marginació social.

Serveis Territorials de Treball, Afers Socials i Famílies Girona

872 975 000

Organisme encarregat de les polítiques de serveis, prestacions i protecció socials, alhora que gestiona els equipaments assistencials de la xarxa.

Institut d´Assistència Sanitària, CAP, Ripoll

972 700 624

Hospital Comarcal de Campdevànol

972 730 013

Mossos d´Esquadra, Ripoll

972 541 750

Policia Local de Ripoll

972 714 414

Consorci de Benestar Social del Ripollès

972 715 839

El Casal dels Joves el Galliner, Joventut del Ripollès

630 785 704

Tarda Jove de Sexualitat, Servei de l’Hospital Campdevànol: Dimarts de 16h a 19h.

Estàs interessat/da en rebre informació sobre els nostres tallers de formació i/o prevenció de l’Abús Sexual Infantil? Contacta’ns sense compormís i t’explicarem tot el que necessitis.