MATERIALS SOBRE L’ABÚS SEXUAL INFANTIL

Què és l'Abús Sexual Infantil?

Qualsevol conducta de naturalesa sexual en la que hi ha un procés de manipulació i coerció. Es dona una relació d’asimetria d’edat, de poder i de falta de consentiment, ja sigui per qüestió de maduresa emocional, d’edat i/o de capacitat cognitiva, en la que la persona abusadora busca la seva pròpia gratificació.

Materials sobre l'Abús Sexual Infantil

Treballem des d’una perspectiva multidisciplinària i creativa que ens permet continuar assumint reptes per tal de desenvolupar materials adaptats al context actual tenint en compte la forma més propera d’arribar a tu.

Biblioteca de Recursos

Aquests, tant sols són alguns exemples de contes que tracten sobre aquesta temàtica.
Des de Reach us animem a demanar a les escoles i biblioteques municipals que incloguin aquests llibres com a recursos didàctics tant per als infants com per a pares i mares i professionals.
  • La regla de Kiko. Consell d´Europa
  • L’ombra de la Clara. Elisenda Pascual Martí, Editorial Uranito
  • El meu cos és meu (+5 anys). Profamilia, Editorial Juventud
  • Les cortines d´aire (4-9anys). Fundació Vicki Bernadet
  • El lleó Lluminós (3-12 anys). Cristina Portal Ruiz, Editorial Unai Frias Portal
  • La Marta diu no (6-8 anys). Cornelia Franz, Editorial Takatuka
  • Crida ben fort, Estela (7-9 anys). Bel Olid, Editorial Fineo
  • Paraules emmetzinades. Maite Carranza, Editorial Edebé.