FORMACIÓ I PREVENCIÓ DE L’ABÚS SEXUAL INFANTIL

Tallers de formació

Oferim formació adaptada per a tots els i les professionals vinculats a la infància, i en especial per a les AMPAs, AFAs, educadors i educadores i professionals del lleure i de la salut.

Les nostres formacions tenen una durada de 2 hores i consten de dinàmiques que s’adapten a cada grup de persones segons la seva idiosincràsia.

En aquests tallers es treballen aspectes claus per a la prevenció de l’ASI alhora que es tracten conceptes com ara: dades, factors de risc, indicadors, mites i mapes de recursos, entre d’altres.

Tallers de prevenció

En els tallers dirigits a la infància, es treballen els elements clau que engloben l’Abús Sexual Infantil i la seva conceptualització, lapoderament de la infància i la seva prevenció.

A través de les diferents dinàmiques a nivell individual i de grup, es desenvolupen conceptes relacionats amb el propi cos, lassertivitat i l’apoderament dels i les menors.

Aquests tallers sadapten a les edats del grup i al nombre dalumnat, per tal de facilitar l’assoliment dels conceptes i la participació activa dels i les menors.

Estàs interessat/da en rebre informació sobre els nostres tallers de formació i/o prevenció de l’Abús Sexual Infantil? Contacta’ns sense compormís i t’explicarem tot el que necessitis.