COL·LABORA AMB NOSALTRES

Sigues Voluntari o Voluntària

Una de les formes més boniques  d’ajudar-nos és recolzar-nos en les campanyes de sensibilització comunitària.

Aquestes campanyes es duen a terme a peu de carrer, donant informació i explicant les dades i conseqüències de l’Abús Sexual Infantil de forma oberta. Normalment, a través de les Xarxes Socials, donem a conèixer la ciutat que estarem visitant i on estarem ubicats.

Aquestes campanyes són molt importants per a continuar trencant mites i sobretot per a destapar aquesta realitat tan amagada.

Sigues Reach Ambassadors

Ja saps que les xarxes socials són una eina gran i potent per a fer difusió a favor de la prevenció de l’ASI, és per aquest motiu que et proposem que comparteixis els nostres continguts a les teves xarxes, comentis els nostres posts i ens facis arribar els teus suggeriments.

Ens enriquim de les idees projectades en comú que podran ser presentades entre el fundadors de l’Associació Reach. Per tant, la teva opinió sí que compta!

La Guardiola de Reach al teu negoci o esdeveniment

Per últim, recorda que comptem amb la Guardiola Reach!  Si tens un negoci o botiga i voldries col·laborar amb nosaltres, et portaríem o enviaríem el pack de col·laboració on la teva clientela podrà aportar voluntàriament la quantitat desitjada. Aquests diners, es destinaran íntegrament a continuar desenvolupant projectes que ajudaran a una major visibilització i prevenció de l’Abús Sexual Infantil.

Fes una aportació econòmica

Si vols, pots fer la teva aportació econòmica. A vegades es pot tenir la sensació que col·laborar amb el nostre projecte significa aportar una gran quantitat de diners, però en realitat no és així. Recorda, que cada aportació suma!

Totes les col·laboracions econòmiques es dediquen íntegrament a la creació de projectes, millora de documents, eines, tallers, formacions, etc. per a la sensibilització i difusió comunitària de l’ASI.

Estàs interessat/da en rebre informació sobre els nostres tallers de formació i/o prevenció de l’Abús Sexual Infantil? Contacta’ns sense compromís i t’explicarem tot el que necessitis.